FÅNGA DAGEN!





lördag 22 maj 2010

Lördag!

Hejsan på er mina vänner!

Vilket väder vi har haft idag helt underbart, vi har varit ute hela dagen i dag. Efter frukosten gick vi ut, solen gassade så gott att man nästan trodde att det var sommar. I dag så har jag klippt gräsmattan och urs var klippan är trög i bland, men skam den som ger sig jag var svettig när allt gräs var klippt.

Medan jag klippte gräset så röjde Jonny med trimmern och Nova hon lekte i sitt fina lekhus. När vi var klara så tog vi en fikapaus och den bestod av lite svalkan de glass. 

En söt skitunge full av bus!
Där efter så gick jag in och jag målade färdigt väggen i novas rum. sen så lagade jag mat till Nova och där efter började jag ställa i ordning på Novas rum.

Sen så var klocka så mycket att det var dags för hela familjen att duscha då vi skulle iväg till Jonnys föräldrar på middag, och Jonnys syster och sambo kom också.

Vi hade himla trevligt och jag fick en sådan fin kommentar av Tobbe.  han sa vad fin du har blivit Petra och vilken skillnad strongt jobbat av dig att gå ner så med hjälp av op. jag blev riktigt generad av att höra sådana fina komplimanger.

När vi kom hem efter middagen så var det till att tvätta av Nova lägga henne i säng och i dag somnade hon snabbt
Jag och gubben skall kolla på film och sen så blir det sängen för mig för i morgon så skall jag måla sista i Novas rum, jag har en halv kortsida att måla så det kommer gå fort sen så är det äntligen klart.

Ha det så bra nu mina vänner vi hörs ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar