FÅNGA DAGEN!





tisdag 11 maj 2010

Tisdag!

Hej på er gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig jag var tvungen att ta en tripp till Gislaved igen. Tråkigt men nu så är det klart.

I dag så har det varit en bättre dag, lämnade Nova på dagis, åt frukost kollade på film, cyklade till affären och handlade, kom hem fick ett papper i dag från posten det var min mormors testamente och bo upptäckning. Det är båda glada och tråkiga känslor som kommer upp. Jag har även tvättat i dag igen så nu är jag i kapp.

Dessutom så har jag hunnit göra ordning på baksidan med att göra ordning stentrappa, rabatten har fått jord, och jag har lagt om stenarna så det blev snyggt och prydligt framför rabatten Ock så har jag planterat i en korg som jag satte lavendel i å det luktar så gott.

Trappan till vår an altan! inga gräs eller mossa mellan springorna eller på ;0) .

Innan jag satte igång med rabatten och stenraden.

Klart, fint och rent och jag är riktigt nöjd.

Min lilla korg med lavendel i å så la jag dit två stenhjärtan.

Nu så har det redan blivit kväll nova hon sover och själv ska jag ta mig en banan, avokado och lite dricka. Dock ska jag inte äta upp detta snabbt men det är mitt kvällssnacks som jag fått äta.
I morgon är det dags att börja med pure hade tänk mig att jag skulle göra potatis mor och korv till middag mmm jag länktar men det är nu det stora testet kommer. Klara jag detta men det tror jag för jag är så laddad, jag får helt enkel äta sakta och tugga väl även om maten redan är mixad.
nu så ska jag hänga upp den sista tvätten och sen blir det lite TV tittande ha det så bra alla människor sköt om er varma kramar Petra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar