FÅNGA DAGEN!





onsdag 19 maj 2010

Onsdag kväll!

God kväll på er!

I dag så har jag hunnit med en hel del sen jag bloggde sist. Jag har varit på våran lilla loppis i Aneby i dag och fyndade som vanligt. jag bestämde mig för att gå dit så jag promenerade till samhället, där tog jag en tripp till coloramabutiker och hittade provburkar för 5 kr st, jag hittade sjyst färg till lampan som jag ska använda mig av ska nu bara hitta ett mönster som jag vill ta efter skall googla lit tänkte jag. Kanske hitter något fräckt

När jag var färdig i butiken så mötte jag upp mina svärföräldrar vid loppisen.

Jag fynda detta:


En vatten kanna med trähölje den till vänster på bilden för (20kr) den till höger hade jag sen innan och den är större och just nu har jag blommor iden få se vad jag hittar på med den andra.

Alltså detta är ju retro så häftig! En gammal cykel barnstol från 70-talet.
Jag satt i en sådan när jag var liten och jag är 34 år gammal hihi. Måste bara ha men få se vad jag skall gör det kanske finns någon som vill köpa den hihi..
Den är skit snygg!

Jag fyndade en mini kokbok för barn, jag vet att det är tidigt för nova men det kan vara roligt att ha senare för hon vill hemskt gärna var med i köket när man ska baka eller laga mat.

Skåpet är nu färdig målat, jag fick grunda en gång och sen måla två gånger till.

Nu ska jag bar hitta på någon detalj som jag ska göra på dörrarna få se var det blir för något.
Ska nu ut på nätet och googla lite så får vi se vad jag hittar på till min nya lampa och dottern klädskåp ha det så bra och kram på er alla!


1 kommentar:

  1. Barncyckelsadeln finns den kvar intresserad
    Med vänlig hälsning, Fredrik

    SvaraRadera