FÅNGA DAGEN!





onsdag 19 maj 2010

Onsdag!

God middag mina kära vänner!

Här går det undan i dag Jag har lämnat Nova som vanligt på dagis, ätit min frukost jag har börjat måla andra väggen i Novas rum. Färgen är ljus ljus rosa syns knappt men tittar  man noga så är det lite rosa i men mot vita hållet. man vill ju måla med en färg som man kan använda ett tag framöver så man slipper få en dotter som säger mamma jag vill inte ha dessa färger. Dock tror jag att man får göra om rummet när hon blir tonåring ;0) men det är ju några år till dess.
Vägg nummer två!


Jag Novas rum vill jag inte skryta med idag det ser ut som en bom har slagit ner, bästa med allt det är ju att det är jag som har stökat till det.
Jag har även tömt Novas garderob för den ska också få en ny fasad.

Före!
Grundmålad!

Jag har även tänkt måla lampan vit en gång till sen så ska jag leta mönster på nätet för något kul ska det bli ut av den gamla lampan!

Nä nu så skall jag se om färgen på väggen har torkat så jag kan måla en andra gång, det är så roligt när färgen torkar snabbt!
Obs jag vill bara tala om också att jag hinner dricka och äta i mellan, jag lovar att jag inte sliter ut mig jag tar mina pauser, som nu tex jag bloggar ;0)

Ha det så bra min vänner vi hörs kram Petra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar