FÅNGA DAGEN!





fredag 21 maj 2010

Fredag!

God morgon på er mina vänner!

Jag har precis kommit hem efter har lämnat Nova på dagis, jag har gjort iordning min frukost som idag blev knäckemacka med tunn skiva köttfärs limpa på.

Här kommer bilderna jag lovade från i går titta tyck till!
Ingången till Novas rum!

Ovan sängen hänger en ängla tavla som Eva Jonsson har målat jätte fin är den!

 Jonny hjälpte mig igår att sätta upp detta väggord!

En bräda som jag hittade vid vätten nära Gränna området som jag har gjort om Nova har haft den sen hon föddes. Första tavlan är ultraljudet plus en dikt som jag skrev. Andra är hennes hand och tredje hennes fot.
Sen så hänger det ett par söta tosser som hon fick när hon var ny född, dock så har hon aldrig haft dom men dom är ju så söta så man kan ju inte använda dom till dockan häller ;0)


Så blev skåpet det var inte lätt att skriva med pensel men jag är nöjd, för allt kan inte vara perfekt för då får det ingen personlighet.

Nu så är det bara denna halvan kvar av rummet, bilden är suddig men jag tyckte att ni inte behöver se stöket ;0)



Nu så skall jag äta färdigt min frukost och sätta igång ska hinna med en del då jag skall hämta Nova idag på dagis vid 13 tiden.

Så ha det bra mina vänner så ses vi kramPetra!


3 kommentarer:

  1. Det blev jättesnyggt.Du är ju konsnärlig, man blir avundsjuk

    SvaraRadera
  2. Ja kan komma och indreda hoss dig med ;0)

    SvaraRadera
  3. *kikade in här via vikt-op*. Måste säga att det blev riktigt snyggt :)

    SvaraRadera