FÅNGA DAGEN!





söndag 2 maj 2010

Söndag!

Solen har lyst på oss i dag och det har varit helt underbart ute, blåste i bland lite kallt men helt klart värt att vara ute.
Morgonen började jag med att väga mig och vågen visade 116,4kg jag har gått ner -1,4 totalt på 7½ vecka har jag losat hela 14 kg. Men nu så är det ny start då jag har blivit opad, så nu tar jag mig en ny dag och och det blir på fredag som jag kommer ställa mig på vågen och börja räkna neråt.

Min  frukost bestod idag av en halv kopp kaffe med mjölk och en soppa. Efter frukosten vart det en dusch och såren på magen läker så fint.

Jag kan se mina små fötter!
Senare tog jag en näringsdryck sen efter en timme så var det dags för lunchen som bestod av följande: min första grönsakssoppa gjord  på 2dl grönsaker, 1dl vatten, 1/3del grönsaksbuljong tärning, ½ dl Mjölk och
1 msk matlagningsgrädda mixade allt  med staven och det vart riktigt gott.

Grönsakerna morot broccoli och blomkål!
Färdig soppa!
Jag har har ju naturligtvis gjort mig en smoothies som blev idag exotiska frukter mixad med vaniljyoghurt. riktigt god.

Aktiviteterna för mig har varit lugnt i dag, men jag har då inte legat i sängen. Nej jag har varit ute i det fina vädret och passat Nova samtidigt som vi tittade på när pappa Jonny gjorde i ordning lekhuset till Nova attans vart glad hon vart.

Nova hjälper till!
Nova hjälper pappa Jonny!

Nova själaglad!

Nu så är det redan kväll Nova somnade som en sten. Nu så ska jag ta mig en smoothies och se på en film.

Ha det så bra mina vänner vi hörs många kramar!




1 kommentar:

  1. Du är jätte duktig! Jag är otroligt imponerad av dig...vilket arbete du gjort och gör.
    Hoppas det blir som du hoppats på.
    Kram kram Linda

    SvaraRadera