FÅNGA DAGEN!





onsdag 26 maj 2010

Onsdag!

Godmorgon!

Regent forsätter och alla min ute projekt är stoppade för tillfället.

Det är underbart att skrapa fram historia på stolen!

Först är det trä en kommer gul, mintgrön, brun och till sist vit färg här är det bara målat på lager på lager. Men det kanske är det som är charmen i det hela, vad vet jag!


Något annat som är ljuvligt är att man ser att ens fruktträd håller på att blomma ut snart.

Jag får helt enkelt hitta på något annat, så jag bestämde mig för att ta fram broderipåsen.


En tavla som jag har sytt som hänger inne på Novas rum jag ska börja göra en till i dag tänkte jag.
Men jag kan inte bestämma mig för och utseende

Vi får se vilken jag bestämmer mig för!

Nä nu så skall jag sätta igång ha det så bra kram på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar