FÅNGA DAGEN!





onsdag 12 maj 2010

Onsdag!

God middag gott folk!
I Dag har jag haft sådan energi på morgonen så det är inte riktigt klokt, jag ställde mig på vågen i dag för jag är nyfiken men jag tänker inte berätta siffran lite spänning tills fredag, men med tanke på vikten så tänkte jag att jag kanske kommer i mina jeans som jag hade precis innan jag blev gravid med Nova så det är iallafall några storlekar ner. När jag hade lämnat Nova på dagis åt jag min frukost, där efter gick jag ut och satte igång med att lägga om plattorna på framsidan jag är nästan nöjd.


det behövs en tvättning nu bara, men eftersom regnet kom så får jag gå in.


Jag ska äta min lunch nu sen så ska jag faktiskt ta och lägga mig i soffan och se på lite TV
känner mig lite trött men det går över snart. 

ha det så bra mina vänner vi hörs av senare kram Petra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar