FÅNGA DAGEN!





tisdag 25 maj 2010

Tisdag!

God morgon på er alla där ute i cybervärlden!

Idag kom Nova in till mig tidigt på morgonen jag hade ingen lust att vakna i dag, kände mig så trött men det var ju bara till att gå upp.
Vi åt frukost tillsammans i dag, för i dag skall Nova till BVC och där skall det mätas och vägas.
Sen så ska jag lämna Nova på dagis, jag kanske tar en tripp till samhället om det inte ös regnar.

Igår blev jag inte klar med stolarna då det regnade så. men en sak blev färdigt och det var Novas rum.


Få se nu hur länge det är städat ;0)

Jag är nöjd. nu är det bara en sak kvar och det är att lämna in dörrarna för lackering eller köpa nya men vi måste ha ekonomi till detta och det har vi inte just nu. Ni kanske undrar varför hon har två fönster och dörrar och det är för ägaren innan har tagit bort en vägg i Novas rum så Nova har det största rummet av oss men å andra sidan så skulle det bli så att Nova skulle någon gång få en syster eller bror så får vi slå upp en vägg.

Just nu så räknar vi varenda krona och har inget att spela på om det händer något, det är så tråkigt jag hoppas att det kommer bli bättre jag har ju dock fått sommarjobb. Som tur är för man går på knäna.
Nog talat om det mer.

Nu ska jag njuta av det jag har och vad jag kan göra av dagen som är idag.

Jag har ju inte på länge visat vad jag äter nu mera så jag tänkte jag skulle visa några av mina rätter
stekt panerad fisk med ris, sås räkor och citron!

Kycklingfile, squash och klick med matlagningsyoghurt!

Kycklingfile, potatis och bearnaisesås!

Nä nu så ska jag hänga tvätt och så skall jag leka lite med Nova innan vi skall i väg till BVC ha det så bra allihopa kram Petra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar