FÅNGA DAGEN!





fredag 14 maj 2010

Fredag!

Hejsvejs på er mina vänner sorry att ni inte hörde något från mig i går men efter dagens uteaktivitet så var jag trött jag höll mig knappt vaken kvällen.

I dag på morgonen så vägde jag mig och det var en rolig chock, jag vägde hela 110, 1kg jag har gått ner nu - 4 kg totalt har jag gått ner 20,3kg på 9 veckor. Jag hänger inte med kan jag säga blir lika paff för varje vecka som går. 

Idag tog jag och Nova bussen in till Tranås vi handlade nya trosor och 4 linnen till mig så att jag kan krympa ut ur nu. För de trosor jag hade dom sitter inget vidare länge, sladdrar och man få gå och dra upp dom hela tiden Linnen är ju alltid bra att ha och jag hittade 4 stycken med fräscha färger så det var kul plus att jag behövde inte gå på XLNT-avdelningen. riktigt kul.

Jag hittade byxor till Nova på rea och någon topp som hon kan ha till för hon växer så det knakar och det börjar tryta i kläderna, då hon har gått upp till stl 104 och det har vi inte fått så mycket av annars har vi fått en hel del och det är jag så tacksam för att vi har sluppigt handla dyra nya kläder till henne. nis om har skänkt till oss ni vet vilka ni är TACK!

Nu så ska jag tvättmaskin tvätt och så skall jag vika tvätt sen så får vi se vad det blir av mer någon mer utevistelse blir det nog inte då det öser ner här tråkigt hoppas att det blir bättre i morgon.
för då har vi loppis i Aneby Jag har skickat med Novas farmor en säck icakasse med kläder hoppas att det blir sålt något så jag får in lite pengar ;0) Inträde till kvällen kanske  då det är öl tält och trubadur i folkets park i Aneby.

Nä nu så ska jag förbereda mat för kvällen sen så får vi se vad jag mer hittar på ha det så bra nu alla bloggare kram Petra!

2 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt resultat, Petra!!! Grattiskramar från mig! Så härligt att läsa om dina framgångar.

    Så du har en dotter som växer så det knakar... jag har en son som gör detsamma. Här är det oxå storlek 104 som gäller, framförallt i byxor då 98:orna är för korta i benen. Kortärmande tröjor går bra i 98 men långärmade blir trekvartsärmade tröjor.

    Önskar dig och familjen en härlig helg!!
    kramar
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja, det är otroligt vilken viktminskning. Det är såååå himla kul!!! Tycker att du är superduktig. Själv har jag gått ned 7kg sedan op och 14 sedan start. Kram Linda

    SvaraRadera