FÅNGA DAGEN!





torsdag 6 maj 2010

kväll!

Hej på er mina vänner eftermiddagen har gått fort och jag har hunnit med mycket idag.
Mina stygn är nu bortagna och det ser jättefint ut, dock så har jag tejpat dom lite för att det sista ska dra i hop sig.
Jag har även vart i blomsteraffären idag och köpt band som jag hade tänkt att jag skulle ha till gardinerna.
Men icke det får vänta, det får vänta började så himla bra med att först låna svärmors symaskin, alltså denna maskin den hatar mig det vill inte funka bara krångla. det jag började sy på blev inte bra och nu ger jag upp.
Jag önskar mig en egen symaskin. Jag har så mycket tyg som jag skulle vilja sätta igång med men det får vänta.  tills jag har råd att köpa mig en symaskin.
Nu Ska jag ta kvällen med  packa väskan tills i morgon då bussen min går kl: 9.00 sen ska jag krypa ner i sängen och titta lite på TV ha det så bra nu mina vänner så ses vi Kram!

1 kommentar:

  1. Man skall vara vänlig mot en gammal maskin. Men framför allt skall rätt tråd till rätt tyg användas.

    SvaraRadera